29 Nisan 2014 Salı

tavsiye, baby monitor all in one

merhabalar,
 birkaç ay önce tesadüfen bulduğum bi program sayesinde artık minnak oğlumu her an izleyebiliyorum...
önceden o beşiğinde uyurken,odanın kapısını aralık bırakırdım,ağlarsa hemen duyabileyim diye...ama kapının aralık olması abisinin yaptığı gürültülerden ötürü hemen uyanmasına sebep oluyordu..

birgün bu uygulamayı tesadüfen gördüm,detayları hoşuma gitti..demo versiyonumu eski kullanmadığım akıllı telefonuma yükledim...bir de şimdi kullandığım telefona yükledim..program için iki telefon gerekli..kullanılmayan eski akıllı telefonlar bu iş için ideal.. :)

demoyu kullanırken "oh be..." dedim... telefondan programı açıp beşiğini gören biryere yerleştiriyorum ve odanın kapısını kapatıp çıkıyorum...o odasında mışıl mışıl uyurken ben onu hem dinliyorum, hem görüyorum.. normalde zırt pırt odanın kapısından başımı uzatıp uyandı mı diye kontrol etmek yok, gaipten ağlama sesleri duymak yok.... üstelik uyanınca bazen kendi kendine oyalanıyor, ben de bu sevimli hallerini onu rahatsız etmeden izliyorum :) he bir de programı ben mutfakta yemek filan yaparken abi-kardeş salonda ne alemde diye gözetlemek için de kullanıyorum :D


program wifi ve bluetooth ile çalışıyor.. bluetooth bağlanıldığında sadece telsiz olarak kullanabiliyorsunuz..
wifi üzerinden bağlandığınızda sesli kamera olarak kullanabilirsiniz..
nanny mode ile tek telefon ile kullanım da mümkün..kendi telefonunuzda programı çalıştırıp nany mode ı aktif ederseniz bebeğinizin uyanıp ses çıkarması durumuda sizin belirlediğiniz süre içerisinde yine sizin belirlediğiniz bir numaraya çağrı geliyor...ben bu modu misafirlikte kullanıyorum.. bebeğim başka odada uyurken ev sahibinin yada yanımda başka yakınım varsa onun telefon numarasını belirliyorum,herhangi bir ses olduğunda çağrı geliyor...



 walkie-talkie modunda baby side verici telefon için parents side ise alıcı telefon için aktif ediliyor.. 

siz kendi telefonunuzdan hem bebeğin oda sıcaklığını hem de verici telefonun şarj seviyesini görebiliyorsunuz..
ses hassasiyetini ve verici telefon mikrafon düzeyini iste
diğiniz seviyeye ayarlabiliyorsunuz..
görüntü alabilmek için kamera işaretine dokunmanız yeterli..
müzik işareti ile verici telefona yüklediğiniz melodi yada ses kayıtlarını istediğiniz zaman bebeğinize dinletebilirsiniz..
mikrafon işareti ne basarsanız bebeğiniz sizi duyabilir...telefonunuzda flaş varsa ampul tuşu flaşı aktif hale getiriyor..


program 7,45 TL.. ücret aylık filan da değil..
aynı google hesabından farklı telefonlara ekstra ücret ödemeden yükleme yapabilirsiniz..
denemek için demo programı yükleyip 15 dk lık periyotlarla istediğiniz kadar deneme yapabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder