10 Mayıs 2014 Cumartesi

RENKLENEN HAYAT...

Anneler günü arefesinden hepinize merhaba..

Anne olan-olmayan, annesi yanında olan-olmayan herkesin anneler gününü kutluyorum...

Herkes annesine ne hediye edeceğinin,onu nasıl şaşırtacağının telaşına düşmüş durumda... Aslında anneler günü hediyeliklerine kendi ürünlerinden derlediğim çeşitli paketler hazırlayacaktım ama yoğunluklarım yüzünden yapamadım malesef.. Siparişlere olumlu cevap veremediğim için ne kadar üzgünüm bilemezsiniz...
Ne yapalım, kısmet... Önümüzdeki günlere bakıcaaz artık.. :)

Gün içerisinde gözümüz birsürü şey görüyor.. Biz farketmesek de yazıyor,kaydediyor... Bazen sadece bakarız, bazen bakıp görürüz.. Tchibo bu anlamda çok güzel bir yarışma düzenlemiş.. Gerçi yarışmanın 3. haftasına geldik ama geç kalmış değilsiniz... Yarışma instagramda düzenleniyor ve her hafta için bir renk belirleniyor.. haftanın rengini içeren resimleri belirtilen hashtag altında paylaşıyorsunuz.. resimleri jüri üyeleri değerlendirip seçiyor ve kazanan Tchibo kahve makinası kazanıyor..
Ben yarışmayı ilk duyduğumda renkleri içeren bir yarışma olduğu için katılmak istedim.. Makina umrumda değil, zira kahve içemiyorum midemdeki rahatsızlık yüzünden.. şuan yarışma 3. haftasında ve inanılmaz keyifli... sayesinde bakıp da görmediğimiz renkleri farkettim.. Renklerin hayatımızdaki yerini,etkisini farkettim...bu duyguyu yaşamak güzel.. ancak sanırım yarışmanın son haftalarına geldik.. keşke bu yarışma bitmese de renklerle aramızı daha da iyi tutsak.. :)

geçtiiğimiz haftanın rengi turuncuydu...  işte benim Caffisimo Turuncularım..




Anneler günü için cuma günü köye kayınvalideme gitmiştik..bu sabah, orda bu saç kurutma makinasını görünce hemen evde başka turuncu varmı araştırmaya başladım.. Bulabiildiklerimi derledim.. o sırada örtüde bir uğurböceği gördüm.. o da ne! rengi turuncu :)  Sonra onu ayrıca yakın çektim.. telefonumun makro çekim mesafesi yeterli olmadığından ancak bu kadar çekebildim :(











                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                minik oğlumun dolabını dizerken birsürü turuncu kıyafeti olduğunu farkettim.. baktım beşiği, örtüsü hep turuncu... ee bu da bi caffisimo turuncusuydu.. :)



bu da benim her rafı farklı renkte çerçeve ve kitapla dolu kitaplığımın turuncu rafı..  :)                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder