6 Mayıs 2014 Salı

Reklamın iyisi kötüsü olmaz :)

Yağmurlu ve soğuk bir Mayıs! günüden merhaba...

aslında normalde mayıs ayı benim en sevdiğim aydır... Ama şu küresel ısınma şeysi yüzünden kayan mevsimlerden ötürü aslında şuan nisan ayında olabiliriz :) Kışın yağmadığı kadar yağmur yağdı.. Yağsın tabii yoksa halimiz harap da, zamansız yağınca yanan meyve sebzeler kıtlık müsebbibi olabiliyor işte... Allah korusun..

Reklam nerde diyceksiniz.. Bugün kendi reklamımı yapmak istedim.. 3-4 yıldır uğraştığım pastalarım artık işim ve terapim oldu adeta.. malum iki erkek çocukla - ki biri henüz 8 aylık- pek dışarı çıkamıyorum.. benim gibi gezip tozmayı seven biri için eve tıkılmak depresyon sebebi aslında... ama neyse ki çeşitli hobilerim ve en önemlisi pasta ve kurabiyelerim var... 

Gerçi şu sıralar her siparişi kabul edemiyorum.. Diş çıkarma,emekleme çabaları filan derken tüm günüm minik paşayı eğlendirmekle geçtiği için bazı siparişlerimi geri çevirmek durumunda kalıyorum.. Kurabiye siparişlerimi almaya devam ediyorum çünkü onu birkaç güne yayıp geceleri çocukları uyutup çalışabiliyorum.. Ancak pastada durum çok farklı.. İstenilen teslim saatinden önce bir kaç saati ben belirleyemediğim için sıkıntı olabiliyor.. Bu noktada pek sevgili destekçim eşim, vardiyalı çalıştığından onun evde olduğu zamanlara denk gelen pasta siparişlerini kabul ediyorum...! :) 

Hani derler ya yaparken sevgini kat diye.. Ben pastalarımı yaparken adeta kayboluyorum pastalarımda.. İnsanın sevdiği işi yapması kadar güzel birşey yok ki... işini sevince insan, ortaya da güzel şeyler çıkıyor..

Pastalarımın içeriği ile ilgili çok soru alıyorum.. Bu vesile ile burdan yazayım efenim..
öncelikle pastalarımın içindeki kek,krema gibi malzemeler hazır değildir... hepsini kendim hazırlıyorum.. kendi çocuğuma yedirmeyeceğim hiç bir şey kullanmıyorum pastalarımda.. :) her pasta siparişimde, artan malzemelerle yapacağım "yalancı pasta"yı bekleyen gözler varken ve bir anne iken aksini yapamaz insan diye düşünüyorum.. 

Son zamanlarda doğum günleri,doğumlar,düğünler,kınalar kısacası özel günlerin kutlamalarında konsept çalışmaları pek bi moda.. çok da eğlenceli oluyor.. Çok fazla bilgim olmamasına rağmen illüstrasyon programları ile artık bannerlar,yemek etiketleri,şişe etiketleri gibi belirlenen konsepte uygun tasarımlarla  parti süslemeleri yapmayı çok seviyorum.. 

Başlarda sadece kurabiyelerim için etiketler tasarlamak istiyordum.. Ancak hiç bir bilgim yoktu.. Sağolsun sevgili arkadaşım,kardeşim Hilalcim birgün bizdeyken konusu açılmıştı.. kendisi ve eşi grafik tasarım konusunda beni bilgilendirip program hakkında bazı kısa bilgiler verince çok heveslendim.. O zamanlar her gece yeni tasarımlar yapıp programı kurcaladım... derken ortaya çıkan şeyler çok hoşuma gitti.. Ve artık parti süslemelerinde elimdeki yazıcı ile bişeyler hazırlamaya çalışıyorum..  Bu arada yazıcım da gıda yazıcısı :) mürekkeplerim gıda mürekkebi... etiketlerimi yiyebilirsiniz bile :):)
aslında iki yazıcım vardı,biri normal biri gıda.. ama gıda yazıcısı çok sık kullanılmayınca içindeki mürekkep kurumaya başlıyor.. hergün çalıştırmam gerekiyor.. yazıcının çıktı kalitesi de oldukça iyi olduğu için etiket ve diğer çıktılarımı artık gıda yazıcımdan alıyorum... :)


İşte bugüne kadar hazırladığım pasta ve parti malzemelerinden bazıları... Önümüzdeki günlerde yaptığım diğer pasta ve kurabiye resimlerini de ekliycem inşallah.. ama siz facebook sayfamdan tüm arşivime bakabilirsiniz...


GEÇEN YIL NİSANUR İÇİN HAZIRLADIĞIM YEMEK,ŞİŞE,PEÇETE,ÇİKOLATA VE KURABİYE ETİKETLERİ, BANNER VE PASTAM

 







MİNİK FANATİK ŞEVKİ İÇİN GALATASARAY TEMALI BANNER,ETİKET VE PASTAM






RAŞİT VE HAYRİYE ÇİFTİ İÇİN HAZIRLADIĞIM NİŞAN PASTASI



KIZKARDEŞİM İÇİN HAZIRLADIĞIM DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ VE ETİKETLERİ
































MİNİK BADE İÇİN HAZIRLADIĞIM KURABİYE,PASTA,BANNER,KURABİYE ETİKETİ VE FOTOĞRAF ÇERÇEVESİ







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder