2 Mayıs 2014 Cuma

çarpı işi denemelerim

geçen yıl, severek takip ettiğim  demetoloji'nin çarpı işi ile yaptıkları beni cezbetmiş, ilk çarşıya çıkışımda gerekli malzemeleri tedarik edip çalışmaya başlamıştım..

Gerçekten çok zevkli bir hobi.. Büyük desenler için biraz sabır ister tabii ama ben öyle seccade,yatak kenarı gibi büyük işleri bitirmeye sabredemeyeceğimden, yaptıklarımı çerçevede sergiliyorum şimdilik...


bir de 3,5 çudan (ne alırsan 1 tl'nin yeni versiyonu :)) bir güzel çerçeveler bulmuştum ki... neyse ki fazla fazla alıp stoklamıştım... ben 3,5 tlye almıştım,geçenlerde ikea'da aynısının beyazını 9 tl gibi bir rakama gördüm...



evet işte benim pasta kurabiye siparişim olmadığında, sıkıldığımda yaptığım cicilerimden çarpı işi olanlar ;







Bunu geçtiğimiz aylarda, canım arkadaşım Cemile'nin aramıza katılacak olan prensesi için yapmıştım.. prenses geldi de büyümeye başladı bile.. Bakalım ne zaman görcem Zeynep Hira'yı :) Zira kendileri Marmaris'te ikamet ediyorlar... Gerçi yakın bir zamanda istanbula taşınacaklar, ben de anneme gidince buluşuruz da,koklarım inşallah... :)








Bunu daha dün bitirdim...Anneler günü için kayınvalideme hazırladım..bir tane de anneme yapıcam, ona lale motifi çalışcam laleleri çok sevdiği için... kafamda anneler günü için güzel birer sepet hazırlamak var, içlerine kendi yaptığım sabunlardan da koymayı düşünüyorum ama bakalım olacakmı...






Bu kediciği nette bulduğumda çok sevdim...
ama bugüne kadar yaptığım en zor işlemeydi..bir türlü bitirememiştim..aralıksız işlemeli olduğu için zor ilerledi...
ama çok içime sindi... şimdi salonumda gözümün önünde hep :D











işte bunlar da aşık baykuşlarım...çok şirin değillermi?bunları da çok severek yaptım ve bunlarda salonumda yerlerini aldılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder